שאלות נפוצות


1. כללי


1.1 מה האתר הזה עושה בעצם?

www.iban.co.il הינו אתר שמציע פלטפורמה מקוונת לאימות פרטי תשלום, בדגש על מספרי חשבון בינלאומיים.
חלק מהפונקציות שלנו כוללות:

- אימות IBAN באמצעות אלגוריתם ספרת ביקורת
- זיהוי מידע אודות הבנק לפי IBAN
- איתור BIC לפי IBAN
- אימות קוד בנק ומספר חשבון מקומיים
- חישוב IBAN לפי קוד בנק ומספר חשבון מקומיים

1.2 מי יכול ליהנות מהשירות?

השירותים שלנו יכולים להועיל עבור כל עסק אשר עוסק בהעברת תשלומים, פנים-ארציים או בינלאומיים.
אימות פרטי התשלום, כגון IBAN, טרם ביצוע ההעברה, ובכך - מניעת כשלון ההעברה,יכול לחסוך לעסק שלכם זמן ועמלות בנקאיות רבות.

1.3 האם השירות בחינם?

האתר שלנו מכיל הדגמה חינמית של שירותי אימות וחישוב IBAN.
אולם, גירסת דמו זו מוגבלת, על מנת למנוע ניצול של השירות שלנו.
לאחר שהשאילתות החינמיות ייגמרו, באפשרותכם לרכוש מנוי ללא הגבלה בעמודההזמנות.
1.4 למה אימות IBAN לא עובד במדינה שלי?

לא כל המדינות תומכות בתקן, ייתכן שהמדינה שלך לא תומכת במערכת IBAN.
למרות זאת, נשמח לשמוע מכם, על מנת שנוכל לבדוק את העניין ולוודא למקרה שישנה תקנה, ולספק לכם פרטים מלאים על הנסיבות.
תוכלו למצוא רשימה של כל המדינות שתומכות בתקן בעמוד מבנה IBAN.

1.5 עד כמה זה אמין?

אלגוריתמי ספרת ביקורת הינם דרך מדוייקת ביותר לזיהוי שגיאות הקלדה ואימות של שלמותו של IBAN.
שכבות נוספות של בדיקות איות, כגון חיפוש קוד בנק בבסיס הנתונים, אימות מבנה ופורמט, מאפשרות הפחתה של הסיכוי לשגיאה למנימום.
בסיס הנתונים הבנקאי שלנו מורכב ממידע המגיע מכמה מקורות רשמיים (בנקים מרכזיים, מוסדות פיננסיים, גופים רגולטורים, וכו') והינו מתעדכן באופן סדיר.

2. טכני


2.1 יש לכם API?

כל, כל השירותים שלנו נגישים גם דרך API.
תוכלו למצוא את הדוקומנטציה בעמוד המפתחים.

2.2 האם אתם תומכים באימות המוני?

כן, למנויים יש גישה לממשק בו ניתן לבצע אימות IBAN המוני.
תוצאת האימות זמינה אחר כך להורדה בפורמט CSV\אקסל.

2.3 האם ה-API מבוסס SOAP או REST?

שירות אימות ה-IBAN זמין כ-API התומך הן ב-REST והן ב-SOAP.
אנא עיינו במדור למפתחים עבור מידע מפורט יותר אודות ה-API.

2.4 כמה שאילתות ניתן להריץ בשניה?

בדקנו את המערכת שלנו לעמידה בלחצים, ומצאנו שניתן להשתמש בה בצורה חלקה כל עוד לא חורגים מ-10 שאילתות לשניה.
יחד עם זאת, כאשר מדובר בפעולות גדולות (אלפי אימותים), מומלץ להשתמש בכלי לאימות המוני שנמצא באזור האישי שלכם.
כלי זה נועד לבצע מספר רב של אימות בפעולה אחת, מה שמפחית את צריכת משאבי המערכת.

2.5 אפשר להשיג קוד BIC\SWIFT באמצעות השירות שלכם?

כן, בסיס הנתונים שלנו מכיל קודי BIC של רוב המדינות הנתמכות והבנקים שלהן.
ניתן לאתר מידע זה באמצעות API או חיפוש ידני.


2.6 יש אפשרות לנסות את השירות לפני רכישה?

כן, באפשרותכם לפנות לבקשת גרסת הדגמה בעמוד ההרשמה שלנו.
ההדגמה כוללת 100 שאילות ללא תשלום נוסף, על מנת שתוכלו לבחון את ה-API והממשקים המקוונים.
גרסת ההדגמה תקפה לחודש.


3. Licensing


3.1 איך ניתן לרכוש גישה לשירות?

תוכלו לבחור את סוג המנוי והשירות המתאים לכם ביותר בעמוד ההזמנות.

3.2 אילו אמצעי תשלום אתם מכבדים?

ספק התשלומים שלנו (AVANGATE) מאפשר לנו לכבד מגוון אמצעי תשלום. תוכלו לשלם באמצעות כרטיס אשראי, העברה בנקאית, PAYPAL, ואמצעי תשלום נוספים.

3.3 האם יש אפשרות לדבר עם מישהו לקבלת מידע נוסף אודות השירות?

אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות המכירות שלנו בימים שני עד שישי, בין השעות 9:00AM ו-5:00PM.

3.4 האם למנויים יש תוקף כלשהו?

כן, כל המנויים תקפים לשנה.
תוקף השירות יפוג לאחר 12 חודשים ממועד רכישת המנוי.

3.5 האם השאילתות שלא השתמשתי בהן יעלמו לאחר שייפוג המנוי?

כן, כל השאילתות שלא נוצלו יפוגו יחד עם המנוי לאחר 12 חודשים.

4. תמיכה


4.1 איך ניתן ליצור קשר עם התמיכה?

תוכלו לשלוח לנו פנייה מתוך האזור האישי שלכם.

4.2 כמה זמן ייקח עד שאקבל מענה לפניה שלי?

צוות התמיכה שלנו עובד בימים שני עד שישי, בין השעות 9:00AM ו-5:00PM.
במהלך שעות העבודה, לרוב נוכל לחזור אליכם תוך כשעה.

פניות שנעשו מחוץ לשעות העבודה עשויות לקחת יותר זמן.

4.3 האם אני יכול לעדכן את פרטי הקשר בפרופיל שלי?

כן, באזור האישי לכם, תחת מדור "החשבון שלי", תוכלו לשנות את פרטי הקשר שלכם.

4.4 איך אפשר לשנות סיסמה?

תוכלו לשנות סיסמה בקלות דרך האזור האישי, מדור "החשבון שלי".

4.5 איך אפשר לשנות שם משתמש?

לא ניתן לשנות שם משתמש.